Vår visjon: «En barnehage hvor barna er i aktivitet hver dag og hvor vi lar barn utvikle seg med selvsikkerhet»

Våre verdier:

AKTIVITET-TRIVSEL-MESTRING

Disse verdiene skal ligge til grunn i alt arbeidet vi gjør i barnehagen. Vi ønsker å tilbringe mest mulig av dagen ute i naturen til alle årstider. Vi legger tilrette for mest mulig lek og utfoldelse ute i det fri. Barn har masse energi, og vi får brukt mye mer av denne energien ute enn inne. Det skal være gøy å bevege seg!

Det er masse spennende som skjer i naturen hele året, og disse endringene vil vi være aktive deltagere i. Ute i naturen er det god plass til alle og er verdens beste arena for fysisk utfoldelse.

Vi har stor tro på sitatet: Inntrykk skaper uttrykk uansett alder. Vi vil at barna skal få oppleve masse i sin barnehagehverdag, i form av aktiviteter både inne og ute. Vi er en turglad gjeng som ofte tar oss en biltur både i nærområdet og på langturer. Vi besøker Oslo, Sørum fritidsgård, Aker Brygge, Tusenfryd, Lillestrøm, Raknehaugen, Amadeus dyrepark og mange andre morsomme steder.

Relasjonskompetanse av Phina Klein

Alle kan bake en kake,

Å skape relasjoner er som å bake en kake.

Jo bedre ingrediensene er,

Jo bedre blir kaken.